טלפונים ניידים הפכו להכרח בחיינו. טלפונים ניידים הם לא רק דרך לתקשר עם אנשים אחרים, אלא זה גם מכשיר שאנחנו צריכים להשתמש בו לעבודה שלנו. לדוגמה, טלפונים ניידים משמשים לרוב ככרטיס כספומט והם יכולים לשמש גם ככרטיס אשראי.

הבעיה היא שחלק מהאנשים רוצים לפרוץ את הטלפון שלהם כדי שיוכלו להוריד אפליקציות ומשחקים שונים שאינם זמינים בחנות הרשמית של החברה. זה יוביל לבעיות כגון:

– הטלפון יפסיק לעבוד לאחר ביצוע עדכון

– הטלפון יהיה חשוף לתוכנות זדוניות ווירוסים

– חיי הסוללה של הטלפון יקטן

– ייתכן שאין יותר אחריות לטלפון

– תקופת האחריות של הטלפון מתקצרת על ידי פריצתו

איך למנוע פריצת אבטחה באייפון

ה-iOS היא מערכת ההפעלה של המכשירים הניידים של אפל, כולל האייפון, האייפד והאייפוד טאץ'. ה-iOS תוכנן להיות ידידותי למשתמש ובטוח. הוא מספק תכונות שאינן נתמכות על ידי אנדרואיד.

IOS מונע פריצת Jail מסיבות אבטחה. אפל מעדכנת ללא הרף את iOS שלה כדי להפוך אותו לאבטח יותר מאי פעם. IOS אינו מאפשר התקנה או שינוי של תוכנה של צד שלישי, מה שהופך אותה למערכת הפעלה מאובטחת יותר עבור מכשירים ניידים מאשר אנדרואיד.

ישנם כמה חסרונות של מכשיר IOS כמו חוסר באפשרויות התאמה אישית של מסכי בית ואייקוני אפליקציות, אין תמיכה בשיתוף אינטרנט או חיבורי נתונים אלחוטיים אחרים, אין תמיכה ב-Google Apps כגון Gmail או Google Maps אשר זמינים במכשירי אנדרואיד, פחות מגוון אפליקציות הזמינות ב-App Store בהשוואה לחנות Play של אנדרואיד וכו'.

האייפון של אפל הוא אחד המכשירים המאובטחים בעולם. הוא מעולם לא נפרץ, אפילו לא על ידי ה-NSA.

כדי למנוע פריצה, משתמשים יכולים להתקין VPN באייפון שלהם כדי להצפין את כל הנתונים ופעילות הגלישה. הם יכולים גם להשתמש באפליקציית הודעות מוצפנת כמו WhatsApp או Signal כדי לתקשר עם אחרים.

משתמשים צריכים גם להיות זהירים לגבי מה שהם מורידים מחנויות אפליקציות של צד שלישי מכיוון שאפליקציות אלו אינן מוסדרות על ידי Apple ועשויות להכיל תוכנות זדוניות.

האייפון הוא אחד הטלפונים החכמים הפופולריים ביותר בשוק כיום. זה גם אחד היקרים ביותר. זה הופך אותו למטרה עיקרית עבור האקרים וגנבים שרוצים לגנוב את המכשירים האלה.

כדי להגן על המכשיר , יש לוודא שלטלפון יש סיסמה חזקה או קוד סיסמה מוגדרים עליו. עליך להתקין גם אפליקציית אנטי וירוס בטלפון . אם יש מידע רגיש שמאוחסן במכשיר , יש לוודא שאתה מצפין אותו כך שאף אחד אחר לא יוכל לגשת אליו אם הטלפון נגנב או פריצה אליו.

אבטחה היא דאגה מרכזית עבור כל משתמש אייפון. אפל עשתה עבודה מצוינת עם אבטחת iOS בעבר, אבל האקרים תמיד מנסים למצוא דרכים חדשות לפרוץ פנימה.

אפל פרסמה לאחרונה עדכון שיתקן את באג "פצצת הטקסט" ויקשה על האקרים להיכנס לאייפון. עדכון זה מתקן גם באגים אחרים והופך את iOS ליציב יותר.

המאמר נכתב בשיתוף לנדוור מעבדת סלולר מקצועית לתיקון וטיפול בכל סוגי המכשירים הניידים ומחשבים ניידים.